suck

De var ett tag sedan.
Jag har fått ny gnista i Örebro, var där 3 dagar hos min bror o Ida, hon fixade mitt hår, och så har vi haft så jävla kul, nya ansikten och massa glatt, fått träffa helt underbara människor.. Ska ev åka nu i slutet av juni, blir min semester, kan ju inte ha en bättre semester än där nere med brorsan och Ida.

O de här med barnutredningen har stannat upp, väntar på att få börja med stimlueringen som verkar ta tid, just nu känns allt bara skit, fan hatar de här.. Ni som kan få barn ska FAN inte klaga... man tappar liksom gnistan , på att bara vänta och dutta lite hit å dit... Jävla skit...

Annars jobbar jag väl hela tiden, och försöker hinna umgås med mina fantastiska vänner. Jag har tur som har så fina vänner och kollegor och familj.

Kanske inte skriver på ett tag, allt känns lite upp o ner .. Men vem vet, kanske blir bra någon gång ...

Ha de bra!!

jag och älskadebror <3

r


jag o mitt nya hår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0