sorry dålig uppdatering

Just nu är de mkt jobb, gick av min 11 jobbardag i rad i lördags kväll.. Så har inte haft så mkt tid eller ORK att göra någonting, Annars har iv börjat med stugan nu, kommer bli så fintt när allt blir klart, vårat boende hela sommaren ochlite in på hösten kanske, Höppas!!! Och så har vi tagit upp om de blir att köpa oss en lägenhet i stan, eller ja typ vid ica där, skulle dra ner kontot rejält iaf.. Så vi får se hur vi gör. Och så väntar vi på en remiss om de ingrepp dom ska göra i mig i falun, är så nervös, usch.. Kommer göra såååå jävla ont alltså.. Aja bara o stå ut för våran skull!!! Nu ska jag iväg till gymmet.. Ha det allesammans!! kram

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Låter inge skoj! Vad är det du ska göra för någonting? Håller tummarna för er!

2012-03-19 @ 12:01:47
URL: http://familiadelovisa.blogg.se/
Postat av: SVAR

SV: Dom ska gå in o sätta in en kateter och torka livmodern med bomull samt att spola, De enda jag får ta innan är alvedon!

2012-03-19 @ 17:04:28
Postat av: Lovisa

Okej. Jag har gjort en spolning. Kan inte säga att det inte gjorde ont, var ungefär som riktigt kraftig mensvärk. Gick över så fort dom var klara, lite molvärk efteråt bara, och själva spolningen gick ju fort. Det där med bomull vet jag inte, låter ju inge vidare. Men det kommer gå bra! Du får tänka att det är en sån liten stund av hela ditt liv som det gör ont och att det är för en bra sak, då klarar du det galant! Lycka till! :)

2012-03-19 @ 17:08:22
URL: http://familiadelovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0