Fredag

är tre ledig nu, så oerhört skönt. Dagen började med att tvätta och plocka lite, sen en lunch på stan med min underbara, fina Mamma.. Sen handlade jag allt till i morgon, ska göra fläskfile gratäng och ta med till Erica, där jag och Erican och Alexandra ska ha trevligt och även utgång på det.. Nu kommer snart Sandra hem, så då blir de ngt glas vin sen ska vi vidare mot lobbyn en liten stund :) sen hem o mysa med gurka o dipp!!! Min älskade är på jobb fest, så dom har nog kul dom åh:) Jag älskar verkligen mitt liv, finns inget som som är så bra som det liv jag lever, Världens bästa man, familj, vänner, jobb, kollegor.. Allt är bara så perfekt.. Men så klart kommer allt bli fulländat när vi får vårat kärleksbarn. Har fått remissen till ingreppet som ska se framöver.. Är så spänd på detta, men denna utredning gör mig pirrig samt ledsen, många känslor med andra ord.. Men någon gång vet jag att vi kommer få en Sven eller Nathalie...Eller både och kanske:) ibland vill man bara skriva av sig hur lycklig man är.. P.s i måndags var jag vid frissan, så jäkla skönt. vi håller på o ljusar upp mitt hår, så jag kan bli lite halv blond till sommaren.. Ha en trevlig helg på er allesammans. kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0