Fredag

Då var det Fredag igen då, jag ska snart åka till jobbet, har hunnit med gymmet på fm, duktig jajg är:) Och har inte rökt heller nu på över ett dygn, de går bra nu :) I morgon blir det familje mys brorsan kommer hem från öret, så de blir trevligt! Söndag blir de jöbba sig lite! Allt flyter på i vardagen och jag känner mig sådär lycklig, har dom finaste vännerna och familjen man kan ha och självklart finaste Kärleken! Om 2 veckor typ har vi vart gifta i 2 år, vart tar tiden vägen?? Annars har jag inte så mkt o säga, jag o Alexandra åker ju någonstans i maj vi får se om de blir utomlandsresa eller en weekend !!! Ha en fin helg allesammans, hoppas ni gör något sköj! kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0