Påsken

Har ju inprincip jobbar hela påsken, men de gör då inget för mig.. Har mamn inga barn så ser jag de inte som något att ``fira``..... I dag kommer min bror hem, så de blir lite mysig fika kan jag tänka mig..=) Ska snart ut och gå en promenad, men jag hittar inte motivationen?? vart är den liksom.. Blir så irriteradpå mig självv.. Fy tusan!!! Försöker p försöker.. Håller ju iaf på med LCHF och de funkar jätte bra.. Men motionen halååå!!!! PÅ onsdag ska jag göra de där ingreppet i falun, är så oerhört nervös.. usch... Kan liksom inte sluta tänka på det heller... Men så skönt när allt detta är klart o vi får vårat barn.. De tar på krafterna sådant här usch... Tur vi är starka individer och samt vårat äktenskap!! Ha en bra Måndag allesammans.. Så hörs vi en annan dag1!! ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0