uppdateringg

har inte haft så mkt tid att skriva, har jobbat, o pluggat teori, och umgåtts med vänner och familj!!

Nu har jag betalat våra räkningar, fy va tråkigt deär, men skönt när de är gjort:)
I dag jobbar jag 12-21:30, riktigt lång pass, men de tkr en timvikarie om!!!

På söndag natt åker vi mot ullared jag och några kollegor, kommer bli huur roligt som hellst, har finslipat shoppinglistan om o om igen, men tror den stämmer nu, hihi!!

Hoppas allt är bra med er iaf!!!

Nä nu ska jag dricka lite kaffe och dona lite.. Ha en toppen dag iaf alla läsare!


Kommentarer
Postat av: Louise

ååå vad roligt de kommer bli :D

2011-09-27 @ 17:06:17
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0