så glad

Min trafikskolelärare sa i morse på körningen att på onsdag får bli min sista körning sen är jag redo för uppkörning, wooho, och testen på skoldatorerna har jag också klarat! Nästa tisdag blir halkbanan, jisses vad nervöst haha, sen ska vi boka teori också, kunde inte ha haft bättre lärare än Andreas, Så otroligt bra och lära ut!!!

Jag är så glad glad!! men ännu gladare när jag får körkortet!

I fredags var jag och rebecka och Marianne ut, vi hade jätte kul:) Kul med nya bekantskaper som ni, ni är väl goa !!!

Nu ska jag göra lite mat, sen ut och motionera lite!!


hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Louise

ja körde också med honom, han är skiiit bra!:D

2011-09-13 @ 15:38:10
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: M-A

Aww gulle! Kul att du ville med :)krams

2011-09-14 @ 01:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0