på g , diet på gång

nuså!
I går började jag med en diet som heter: "Dukan" som min kompis har gått på, och de funkar verkligen!
Denna vecka får man bara äta protein, inge stek olja eller margarin eller nå sådant.
Så de blir ägg , och rostbiff och mini yougert med havrekli! Och massa vatten! Nästa vecka får jag även äta vissa grönsaker till!!! Man känner sig ju inte alls så äcklig som man kan göra när man äter massa potatis och pasta!! Man känner sig snyggare ha ha!! Är super taggad , och hoppas att nå min slutvikt av processen!!!

I dag då har jag vart på halkbanan, jag var helt själv där hahha:) men skönt o slippa vänta på massa andra människor, dock hade en brandkårs styrka halkbana med en brandbil också, lite action på banan måste jag säga:) men jag tyckte de var riktigt kul faktiskt, skulle gärna göra om det:)
Nu är det bara o fortsätta mata teori och körning innan mina datum kommer som allt ska redovisas på!!

Hoppas ni får en toppen dag allesammans!!!


LYCKA!!!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej Johanna



Vill du gå ner i vikt (om inte din diet funkar) så skulle jag VARMT rekommendera Madeleine som har http://shape-me.se/ Jag gick hos henne, betalade 1500:- och fick 10 vägningar/mätningar samt kost schema där hon justerar efter resultat. Det funkar verkligen och man får verkligen en spark i baken eftersom att man ska tillbaka till henne :-)

2011-09-20 @ 20:58:00
Postat av: SVAR:

tack så mkt för det:) ska kolla på sidan få se då!

2011-09-21 @ 11:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0