intensiv

Hej å hå, i veckan har vi jobbat och flyttat, så skönt med en STOR fyra:) vilken skillnad, deär som o bo i hus nästan hahha, vi kan ju näst intill leka kuraglömma:)

I kväll är micke på firma middag på piren! och själv har jag haft bror och Sandra och lilla Leona på besök, trevligt!!

på måndag börjar min intensivkurs för körkortet, är så jävla nervös fyfan haha! Men jag har satt som mål att ta körtkortet senast på julafton, måste ha ett mål i mitt huvud, annars går de åt skogen :)

Nä nu ska jag slänga mig i soffan!!

p.s vi ska nog åka till Paris på alla hjärtans dag och så åker vi utomlands i augusti nästa år med min familj, kommer bli super!! Och vet ni en sak? i vinter firar vi 2 årig bröllopsdag, vart tar dagarna vägen?!!!


Ha en fin kväll allesammans!!

kraaamis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0