härligt

De känns som allt går som på räls just nu, allt känns bara så himla bra. I oktober blir min uppkörning och teoriprov, tänker ej säga ett datum, de vill jag hålla på tills jag klarat det :)

Hann med en fika med sötan Marianne i dag också, när jag kom hem började jag med maten, o tvättade. Nu har jajg nyss damsugit och torkat golven!

Vi ska väl så småningom börja med framtida matsalsrum, men lär åka till tippen med lite skit först, som vi inte saknar och som vi då ej behöver spara:)

I helgen hoppas jag på att få jobba iaf, saknar det fast de var senst i onsdags hahha!!

Jag är sååå sugen o köpa en hund, en RIKTIG hund och inte en liten naken sak, micke tycker också golden retriver är så fina, så vi får se i framtiden kanske:) Kanske bättre i framtida sommarstuga och ha en stor hund som behöver mkt motion !!

Nää ha en bra kväll allesammans!!

Jag kan inte sluta njuta av detta!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Och hundar kräver massa massa tid! Hundar ska inte sitta ensamma hemma. Om ni båda ska jobba är det nog dumt, vänta tills tiden finns. För det är en hund värd! <3 Lycka till med uppkörning!

2011-09-16 @ 13:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0