så otroligt bra flyt på allt

ojoj vad jag handlade på ullared 2 vagnar fulla med saker, men micke fick massa kläder o vinterjacka, o jag köpte termo byxor och en jätte fin ullkappa och massa kläder, samt nya kläder åt musse, och massa till hemmet, men inte en enda ljusstake, micke vart väldigt impad =)

O stugan, vi har fått bort våran stora stuga från östansbo camping till näset nu, nu ska vi ta ner allt vid skön, där vi ska ha den, och börja bygga en grund, vi ställer nog upp stugan i vår, den ska vara svart med vita gavlar, ojoj vilket paradis de kommer bli, vi ska även fixa sand så vi får en liten strand vid stugan och vattnet :) kommer bli så otroligt fint.. Där kommer vi bosätta oss från maj till oktober varje år antagligen :)

I dag har jag vart ledig, har städat och tvättat och pluggat. Har ju teori prov nästa vecka ojoj nervösare än nervösast! och veckan efter uppkörning, uppkörningen är jag fan mest nervös över, tycker inte om nya människor hahahha!!! Nedå, men man blir ju så otroligt nervös av en ny person brevid sig och så ska man göra sitt bästa liksom, men jag går inför att jag kan ju köra bil, bara o göra som vanligt och inte tänka så mkt utan att bara följa instruktionen från inspektören! Har en dubbel lektion med Andreas i morgon, vi ska låtsas att första timmen är en uppkörning och andra timmen träna på de jag tycker är osäkert, bra va!!!
Ska bli så jävla skönt med ett körkort, men hade ju satt målet innan julafton, så sumpar jag chansen har jag tid på mig o ta de!! Men lite press får man ju, bemanningen ringde och sa att jag skulle ringa när jag fått körkortet, då skulle jag få 3 jobbställen till som resulterar i att jag får 8 st ställen o jöbba på, bra där:)
En till bra sak är att jag fick hem papper i går, att jag får stämpla upp till heltid:) woooho! Kan inte bli bättre!!!

Nej nu ska jag äta mitt ägg, och duscha och dona lite.

Ha en bra dag allesammans,!!

nya frillan:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0