nu är de IGÅNG

Nuså, har varit vid kvinnokliken i dag och träffat min underbara läkare, hon är verkligen bra och har följt mig i några år nu! Nu är alla papper inskickade och vi väntar förväntansfullt på att våran tid för fertilitets utredningen startar!! Kommer vara glad o kolla posten varje dag nu haha! Spännande det är, och eller ja de är mkt blandade känslor , men de mesta tunga har vi bearbetat bort, eller jag har gjort de iaf, nu ser jag framåt och ser framemot när stickan visar 2 streck :) Nää nu ska jag plugga lite. Ha en fin dag allesammans. kram lilla mig, har gått ner 4 kg förresten, wooho:)

Kommentarer
Postat av: Louise

Ska kolla så mitt kort fungerar bara.. :)

När ska vi träna då??

ja börjar praktik på måndag på akuten, men går ju o kanske träna efter eller före? :)

kram

2011-10-25 @ 14:05:48
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vem har du som läkare?

2011-10-25 @ 22:34:12
Postat av: SV:

Helena Stenport har jag som läkare

2011-10-26 @ 09:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0