Mkt som hänt

Hej allesammans . I fredags klarade jag uppkörningen så otroligt skönt. Hade en uppvärmnings lektion innan , åh kör på huvud led o blir påkörd mitt i förar dörren där ja sitter , hamnade lite i chock , upp å byta bil o Andreas fick skriva papper med kvinnan som körde på mig , så ja fick köra med Kenneth ner till sporthallen för att köra upp , vilken förmiddag haha.

Har bokat ny tid för teori o hoppas de går vägen :) plugga plugga. Ska bli så skönt med körkort.

Nu sitter jag vid mamma o umgås lite ., Micke o Timo spelar tv spel hemma , var förresten på gymmet i morse skönt som bara den :)

Mickes tv kom till hans herr rum i fredags , bara o köpa möbler dit sen så slipper ja höra på tv spelen eller se alla konsoller haha. Efter de ska vi tapetsera om matsalsrummet :) spännande, vi har hittat ett story matsals bord på nisses som ska inhandlas . 


Ha en fin dag allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0