Lycka

Hej allesammans. I dag har ja vart på labb o tagit blid prov inför läkar besöket nästa vecka.

När Micke kom hem från jobbet hade han köpt en present till mig : massage på Grand. Ska ringa i boka i morgon , han är verkligen helt underbar min man , mitt allt. Kan inte förstå att över 3 år har gått tillsammans <3

Har teori provet på torsdag , ligger på 62 av 65 på slut provet på datorn så hoppas de går vägen , annars bara o göra om de . Världen går ju inte under precis om man skulle kugga .

På fredag ska jag dricka vin o äta ost o kex med mina favoriter erican o Alexandra :)

Nu ska ja plugga lite tillha sebra


Kommentarer
Postat av: sandra

hejja hejja klara körkortet nu så du kan komma ner :)

2011-10-11 @ 22:33:13
URL: http://sallsork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0