Friskförklarad och graviditet inom kort hoppas vi

i dag var jag på medicin mott, och jag friskförklarades från sköldkörtel och vet ni vad som innebär???? Våran fertilitets utredning kan startas och de kan bara bli bra, fast nu kanske vi kan bli gravida endå? när jag är friskförklarad! Känns så super duper jäääääääääääävla bra. Ursäkta ordvalet hahah! Jag bara Ler och LEr!! NU ser vi framemot att de ska bli ett kärleksbarn i snart framtid. Ingen längtar sååå mkt som vi!! Ojoj!!! NU ska jag fira detta genom att dra på gymmet i kväll, å bara bränna massa fett, för nu kan jag johanna smedberg gå ner i vikt igen!! Allt är väl bara för bra för att vara sant i bland. Ha en fin dag allesammans. kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Vilket gym tränar du på? :)



Grattis, eller vad säger man.. hoppas ni får erat kärleksbarn snart :)

2011-10-19 @ 11:57:53
URL: http://louiseberglund.blogg.se/
Postat av: SV Louise :)

jag tränar på sporthallen, artic eller va de heter:)

DU då?

2011-10-23 @ 20:46:40
Postat av: Louise

ja har också kort där, kanske vi kan träna tsm?? trist o träna själv.. :(

2011-10-24 @ 16:46:53
URL: http://louiseberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0