Fredag

I dag hade jag körning 10:10 en liten koll inför uppkörningen, vi körde en låtsas uppkörning hihi, vi körde alla moment som kommer inehålla en uppkörning, de enda jag skulle träna lite mer på var backa bakom hörn, hatar de haha! Men annars var de fint, o så gjorde jag sluttestet på datorn, fick 60 rätt av 65, bra där va :)
Jag hoppas innerligt att jag klarar detta nu !!! får ju tre jobb ställen till så nu gäller det.

efter körningen drog jag ner o fika med finaste Marianne, latte som vanligt!! Annars nu då micke stack på hbockey och jag sitter o snuttar på lite rödvin, mmm så gott de är :)

Jag behöver 9 timmar till o jöbba, sen får jag stämpla upp på heltid, woooho!!! skönt värre, slipper man vara orolig varje månad att som timvikarie inte fått ihop så man klarar sig!! så dekänns tryggt!!!

Nej nu ska jag plocka in tvätten o grejja innan idol börjar.

Hoppas ni får en bra kväll fina ni!

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0