jul pynta?

åh så tog jag upp 2 av 4 julkartonger, blir så sugen å börja, är ju sååå mysigt. Adventsljusstakarna fick komma fram i mickes spelrum iaf, hahha! Å glögg sättet, kan de bli jul, så man får ta fram alla tomtar och dukar och alla lyktor m.m, någon mer än mig som smyg startat? som längtar? Har inte inrett så mkt förut, men när vi flyttade hit, så vart de riktigt "hemma" för mig, trivs som fisken i vattnet, så de är väl därför. I morgon ska vi börja fixa i matsalsrummet, som jag längtat:) woooho! Köpa tapeter och allt som hör till, sen blire o åka o köpa stora matsalsbordet som vi sett ut, kommer bli så snyggt!!! slippa trängas, hur skönt är inte de då?!!! Få se om man får jobba i helgen, inget än iaf, men de visar sig!!! Hoppas ni får en trevligt kväll. Förresten, skickar ni julkort? känner att vi vart alldeles för dåliga med de, en ändring lär de bli! Kram lilla mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0