fimpa

Ledig i dag, har jobbat sedan i söndags, men helgen och måndag också, skööönt är de:) I kväll kommer fina Alexandra hem på middag, jag ska göra fläskfile gryta och hemmagjorda potatis klyftor så gjorde jag pannacotta som står å göttar sig i kylen!! Blir trevligt! Ingen utgång, ska hämta mammsen vid 11 i morgon , så några vin glas iaf blir det:) Jag är så lyckligt lottad över min familj, vänner, man och jobb, de bara är för bra :) Tills 5 december lär ja sluta röka åh, tror inte de är så populärt att röka när utredningen drar igång, men resultatet blir ju antagligen vårat kärleksbarn, så självklart blir de enkelt och fimpa ciggen! Nu ska jag över till Grannen och ta en cigg och tjåla lite strunt!! Hoppas ni får en fin kväll allesammans!!! p.s Jag har världens bästa man, han får mig alltid glad, och framför allt är han nästan alltid glad, finns ingen bättre, min bästa vän, min stora kärlek tills döden skiljer oss åt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0