fertilitetsutredning

Jaha, snart är dagen kommen då när våran fertilitetsutredning börjar, den 5 dec!! Känns som att vi kommer få oss ett barn , vi kommer bli en fin familj. Men endå så har man alla dom andra känslorna inombords, va gör vi om de ej funkar? O hur går allt till då? Ja vi vet inte mkt, men snart är vi en erfarenhet rikare. Men känslorna svajar som ja vet inte vad, Så fort jag tänker på om de ej skulle gå som vi tänkt oss, så kommer gråten i halsen. lätt för andra som fick barn utan hjälp,att säga att man ej ska tänka på de så mkt, men nu är det ju så här att när man får en sådan här utredning så är de över 5 års problematik runt min kropp, så det handlar ju inte bara om vårat framtida barn, Utan jag vill gärna få ett svar någon gång vad som är fel!!! Min Mikael kommer iaf bli världens finaste och bästa pappan till vårat/våra barn. Finns ingen som Mikael, Vi kommer bli så fin familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0