måla

har nyss slängt i lite tvätt i maskinen, ska snart fortsätta måla mina blomlådor vita, micke tog hem 2 stora lådor från jobbä som jag målar i vitt, kommer nog bli skit bra när blommorna kommer i på lördag från marknaden:)
Eftersom de skulle bli regn på lördag Fm, så kanske vi drar o handlar blommorna på fredag iställä, vi får se, ska inhandla foppa tofflor te mig o te mickes farmor åh, lär ha nya tills ja börjar jobba om 2½ vecka!
är riktigt peppad!

O på lördag kväll ska vi till Erican, där de kommer lite folk, sen vidare till piren kanske? vet inte om musiken är något för mig och älsk, vi får se!

vad ska ni göra för roligt i helga då?

usch va ja e trött i dag, förstår inte varför, men men sitter o dricker massa kaffe så man ska kunna vakna till liv o bli människa, vaknade dock halv 7!


Ha en super bra dag allesammans!

Kan inte förstå att vi är innne på vårat tredje år tillsammans, guh va fort tiden går, men allt är bara så perfekt med min man <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0