helgen

Igår på valborg grillade jag och mannen här hemma lite sedan vart de tv, skön dag!!!
O i dag ska vi hämta lite pallar och grejjor , så de blir en fixar dag!

Kan ni fatta att vi åker om 5 dagar? vart tar tiden vägen liksom!

Något som var lite komiskt är att mickes semster vecka startar när jajg börjar jobba , men va gör de? vi ser ju varandra varje dag endå:) Jag tycker det ska bli så oerhört skönt och komma hemifrån och jobba istället för att se den dära disken och tvätthögen m,m =) Sen är jag ju ledig varannan helg, så då finns de tid, men dem helgerna kommer väl säkert sependeras på cross banan , när micke ska köra, ska bli så jäkla skoj!!!

jag längtar också till september när jag ska börja min "intensiv" kurs för körkortet, kommmer bli så skönt o få det , äntligen!!! slipper jag ha med mig micke bara för vi ska handla mat typ, allt blir så mkt enklare.. men vi lär ha två bilar då, så vi får hitta en te mig åh.. våran älskade volvo har vi bestämt oss för att sälja, den är för dyr för oss när jag inte har heltidsjobb nu, så den ska väl in på besiktning snart, den är de bara o lägga ut den!! kommer sakna automatlådan =), har nog blivit för lat där !!!


Hoppas ni har haft en  bra helg  också, vädret svek ju lite lär jag säga, känns som höst igen!!

Nä nu ut på en långpromenad med hunden!!

p.s fick jätte bra grundlön för jobbet i sommar, känns toppen! mer än nöjd!


Hörs allesammans!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0