hejdå

Om en stund kommer bästa mammsen o hämtar upp mig för lite kvalitets tid innan vi åker till cypern, sen när micke slutar blir de att handla allt vi behöver med oss på resan!!! resorb, våtservetter, plåster,m.m. Känns så overkligt att vi åker i övermorgon, herregud va skoj!!

Igår fick jag hem kompliteringar från akassan för stämpling, men när jag ringde handläggaren igår så behövdes inte de+ halååå? så pengar hoppas jag att ja får i maj, då får jag för maj och april, så de blir väl en klumpsumma!! hatar stämpling bläää, men tur att man får pengarna en månad försent då haha!!

Jag hoppas på nice väder här hemma när vi kommer hem, de fixar ni väl? =)

nej nu ska jag städa lite, packa klart andra väskan också, blev en stor o en lite mindre, har säkert tagit med för mkt kläder, åt micke tror jag ja stoppade i 7 linnen / t-shirts hahah, men de är väl bra med för mkt än för lite iaf.


Ha det toppen, så säger jag hejdå nu , skriver nog inget mer innan vi sticker på våran mysiga smekmånad!!!

Tjaaaao

Kommentarer
Postat av: M-A

Ha det så härligt på Cypern! Vi vill se massa bilder när ni kommer tillbaka. Ta hand om varandra och njut av smekmånaden :)

krams xx

2011-05-03 @ 14:04:06
URL: http://queenma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv M-A: Tack gumman, absolut ska du få se bilder sen, vi ska njuta av varje sekund :) Ha det bra hemma i London också så hörs vi sen!! kraaams

2011-05-04 @ 09:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0