hej å hå

hej å hå!
igår fick jag mitt schema, heltid, alldeles perfekt schema! och de bästa av allt är att jag är ledig på midsommarafton, där jag och min man håller i festen varje år för alla stuggäster och släkt o vänner, så de kändes bra!!!
Just nu sitter jag o fyller i delegrings testet, och de går väldigt bra  lär jag säga.

jag fick börja jobba redan nästa tisdag, känns ännu bättre, :) happy me!
Är riktigt taggad för att jobba nu, och lära mig ännu mer!


I morgon ska jag ta åtta rör blod så ja får rätt medicin, men hatar att bli stucken, bläää! men sen är de gjort, o förhoppningsvis slipper jag ta nå mer!!:)


nä nu sksa jag ta o städa lite.,


Hoppas ni får en bra dag allesammans!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0