godmorgon

godmorgon!
om en stund ska jag ut me musse, sen ska jag ta en promenad till stan å möta upp joanna och vidare o hämta teori böckerna, har ju bokat intensivkurs , v: 36 och 37, nu jäklar ska ja ha mitt körkort!!! sen ska vi kolla på balen där Elina kommer vara så fin!!!

på lördag ska vi köpa oss ett större trädgårsmöbel, nu när vi äntligen kan ha det. Super skönt, ingen ballkong o trängas på längre, hela gräsmattan =)

O på söndag ska vi till Årsunda när älsklingen ska döna lite cross, förhoppningsvis komma till A-final , ska hejja allt va jag kan!!

hoppas ni ska göra något roligt te helga???

Solen är ju framme, skulle vara fint hela helga, hur skönt som hellst.


nej nu ska jag ta o göra mig iordning!!!

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0