Glad

vaknade i morse och solen sken, hur glad vart man inte då:) Har haft ytterdörren öppen heeela dagen. Vid lunch kom bästa Erica, vi kunde sitta ute och tjåla o dricka lite kaffe, fint!! Den 28 ska vi dit på ballkong fest innan piren, nyktert!!

Om 3 veckor börjar jag jobba, känns som man lär plugga på lite innan, mkt man behöver påminnas om. eftersom inom psykiatrin handlar det mycket om att man får lite på sig själv och ta vissa beslut som behövs i akut siatuationer eller andra , då har man varken tid eller råd att ringa någon o rådfråga.
I min yrkesroll är jag alltid självsäker på det jag håller på med, vilket har tagit mig ganska långt!
referensen från biskopsgården var full pott o lite till sade min chef, känns hur skönt som hellst o höra:)


Är så lycklig över min familj och mina vänner, ni är verkligen solstrålar:) Har aldrig en tråkig stund med er!

igår förresten när vi hade käkat klart, ringer Magnus, så han kom hit på kaffe, såklart vart de mkt crossprat eftersom han o micke ska köra motionscrossen i sommar! De var så skönt när ja å magnus bodde grannar på högberget, kunde alltid tjåla massa skit, men nu blir de ej allt för ofta, vilket är synd, men de är roligt dom gånger vi ses :)

Hade barnstuga igår också, therese ungar kom vid 10 tror jag, sedan kom Olivia också, kanske skulle ha satsat på dagmamma? =) De är såklart roligt att dom tycker om att vara här, i går körde vi lite kinect, jätte duktiga var dom, fick även med mamma Therese =)

Snart kommer mannen hem, sen drar han iväg och dönar lite cross, skoj för han o komma iväg o leka lite =) Själv ska jag ut o springa och dammsuga lite.

Hoppas ni har en bra dag!

P.s, tror jag ska beställa tid vid frissan sen och lägga i några slingor bara, så håret blir lite tyngre, är så jäkla lätt och svårt o göra något av det! slingor brukar hjälpa till för att få de lite tjockare.

saknar solstolen lite =)

Min Mikael är verkligen den bästa mannen man kan ha i sitt liv, bästa vännen och stora kärleken <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0