energi tjuvar

Nu ger jag upp, det är faktiskt tilllåtet när man gång efter gång är snäll, men får inte ett skit tillbaka, blir så irriterad på sådant. Men de är bara deras förlust.  Jag har försökt så många gånger, men personen i sig har bestämt sig för en sak, då är det som de är, det är tråkigt i denna situation, men jag har andra som gör mig glad och som inte tar massa energi av mig, Satsar på dem istället!!

Mina vänner och min käre man och familj, jag vet vilka som gör mig glad, och de är dom man ska ha i sitt liv, energi bovarna kan hålla sig för sig själva!!!

Annars då, tråkig dag med massa regn, men de resulterar i att man får ha en städ dag här hemma, skönt de också!

nästa vecka är det provtagning som gäller för att få rätt medicin så hormonhaltet på sköldkörteln blir normal, men tycker inte de är helt ok att ta 8 rör blod när ja ej får dricka eller äta på 12 h innan, haha jag som är så sprut rädd, de går fint att ta blodprov på andra, de är en helt annan sak! konstigt igentligen, men man är väl en underlig varelse? =)

om 16 dagar börjar jag jobba, är riktigt taggad alltså, så skönt de ska bli och få använda sig av sin utb och lära sig mer också!

Hoppas ni får en bra dag i regnet allesammans!

kramar

jag och mina solstrålar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0