årsunda

Igår kom lill-henke o hämta mig o micke vid 07:00 då vi drog oss mot Årsunda för att grabbarna skulle tävla i cross, vart en lång dag! Vi stannade även o tittade på a-finalden där magnus var med. Alla var jätte duktiga tycker jag!!!henke o micke slogs om en plats där på sista finalen hahha, skit skoj i titta på.. Gööör fint väder va de åh. Tror vi landade hemma här i håksberg vid 20:00 i går, vi köpte pizza sen var de bingen som gällde, helt slut ha ha!

i dag ska jag ta tio i tre bussen in te stan för att möta upp mammsen, lite tjål:)
i morgon skriva på anställning på bemanningen, skoj!

nej har inte så mkt skoj i komma med, nästa vecka får jag schemat från chefen, skönt de ska bli.


Skepp o hoj!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 @ 23:24:21
URL: http://smsalåna.nu
Postat av: Anonym

Svar: Vad konstigt att det inte går :/ Vad kul att du tycker det. Hoppas du fortsätter att läsa!! kram

2011-07-20 @ 18:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0