Torsdag

vilken lärorik dag på praktiken i går, och jag är stolt över mig själv också! Känns verkligen toppen,
I dag börjar jag kvart i tio, så jag tar bussen kvart över nio!


Hinner inte med så mkt fritid nu när man har praktik till halv fem, sen gå hem så då är man hemma halv 6 , ska käka, och plugga och träna o sova =) men nu är snart plugget klart iaf. en sista uppgift ! sen så!

har nog inte så mkt roligt o komma med , blir tripp till ullared med brorsan å micke å andra brorsan kanske o tina i sommar. ska bli grymt skoj, ska shoppa som en galning.=)

förresten har de gått bra och trappat ner på kaffet, hur skönt som hellst.


Fick hem jeansen i går som var skit snygga, men alla olika märken är ju olika stora på samma storleker, så jag fick nästan igen dom, så hård träning nu, om 4 v ska jag komma i dom tänkte jag! bra och ha ett mål, då går det bättre tkr jag!!! Magen har blivit smalare iaf, men låren och rumpan tar ju alltid längst tid att få bort!! Men håll tummarna:9


Nej nu ska jag fixa iordning mig.

Ha en bra dag allesammans,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0