tankar

huua va mkt tankar man har ibland, man bara känner att de räcker, känner ni igen er?
Mina tankar går väl mest inför läkar besöket den 30.. jag vet att jag är fånig och inte behöver tro det värsta jämt, men ibland kan man inte tänka positivt.

Har världens bästa man som stöttar mig hela tiden.. åh nu kanske ni tror, varför vara ledsen över att ha mens 23 dagar varje månad, men det är själva situationen, det blir jobbigt, lovar er.. Iaf när man är i en relation och när man försöker skaffa barn. Mkt som spelar in och förstör.. men tack o lov att det är micke jag är gift med som är alldeles underbar..
mkt är orättvist här i livet, bara o ta de som de är!!

detta är iaf de bra år hittils, slutat rökt, blivit klar med utbildningen, de kan bara bli bättre!!!


Nej nu ska jag slänga mig i duscha, sen mot praktiken!!


ha en bra dag allesammans

Jag funderar på att klippa som jag hadepå denna bild, fast jag har brunt hår istället, vad tror ni?=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0