Söndag

Igår när vi kom hem från god mat och bubbelbad tillsammans så spelade vi lite kinect och hade mys!
I morse sov vi oss en riktig sovmorgon på självaste bröllopsdagen, sedan tog vi tag i stor städning och rensning av garderoben hahha, vilken bröllopsdag va? Men det var så skönt när vi hade mycket tid och bara tog de lungt. Men vi har haft det toppen, lite "nykärs" känslor i dag, kollat på varandra och skrattat , mys !

Nog med romantik, i morgon börjar min praktik på psyk mottagningen i Ludvika, kommer vli väldigt intressanta fyra veckor, är så förväntnadsfull:D och om fyra veckor får jag alltså hämta mina betyg och diplomet som vårdare och undersköterska, yeaay =)
Så håll tummarna för mig i möra!!


Hoppas ni haft en toppen dag också!

Fick min mens i dag också, så får se hur länge det ska blöda denna månad, hm! men ska till doktorn denna månad iaf, hur bra som hellst tycker vi i denna lilla familj =)


Nu börjar Solsidan, Glöm inte de! är verkligen de bästa programmet på heeela veckan!!


massa kramar mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0