skatt

igår kollade jag va jag skulle få tillbaka på skatten och glad blev jag, så denna summa tänker ja ta och ta mitt körkort med! så skriver in mig i höst. fan va sköönt o få pengar till att kunna betala ett helt körkort:)

Började på em i dag, så ja hann diska och städa o göra mat tills baby kom hem på lunchen, sen åkte ja med han in till praktiken, o på em åkte vi till smedjebacken för han skulle skriva på licens papper för cross sesongen, han ska tävla, är så glad för hans skull. Han kommer ha så roligt och även hoppas ja på att han kommer vinna mitt hjärta!!

nu ska vi in o träna...


Hoppas ni har en bra kväll.

LÄNGTAR TILLS LÖRDAG!!!


kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0