planering

Jaaa!

Har hittat sängstommen och nya säng bord till vårat nya sovrum som blir i höst:) (vi ska få ett till rum) Finns så vi kan få hela 3 rum till!
Vet exakt hur jag vill ha det nu, och det kommer bli så fint, för en gångs skull ska jag se till att vi får ett MYSIGT sovrum, och det kommer inte in en enda skruvdragare eller skruv i rummet!!!!=)







Det enda som fattas är vilka tapeter vi ska ha!!!  Så jäkla svårt. Jag vill iaf ha dessa säng möbler, sen ska jag ha en vit bänk framför med min feta stora platt tv jag tänker köpa så min älskade kan kolla på hur mycket sport han vill i vardagsrummet!!!

Sen vet jag ju inte än vilka fönster vi får, så det beror lite på det också!
jag är så lyriskt.
Samtidigt håller vi på och planerar våran uteplats som kommer bli så fin, Massa blommor ska jag ha nu när jag äntligen kan ha det på gården, Åhhh nu får det bli vår så man kan börja:)


I dag inventerade jag i 8,5 timmar på åhlens, lagomt öm i fötterna vill jag lova, men det fixa min älskling med fot massage!!


Nu blir det soff läge!!

Ha en bra dag allesammans..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0