nära

femte veckan som rökfri, hur bra är inte de då? jippie=)

I dag har jag tvättat och håller på o tvättar, och så har jag skickat in en delkurs, nu börjar jag närma mig målet, nästa vecka är jag klar, vilket känns hur skönt som hellst, min som sagt kommer bli lite tomt..


Nu är det inte långt kvar tills jag ska till läkaren den 30 mars, ska bli så skönt å få det avklarat en gång till, och denna gång tänker vi inte ge oss, nu ska vi stå på oss... Efter 3 år så orkar man inge mer, så nu får dom fasiken se till att något görs.

träningen då? nu har vi fått in 3 träningsdagar varje vecka, känns så otroligt bra, i förrgår körde vi 30 min kondition också, går så enkelt nu när man inte röker, man känner verkligen hur kul det är , som man tyckte för länge sedan när man ej rökte.. :)


Och vem har beställt ner snön? GAAAH, jag ville ju ha vår, jag vill börja med våran uteplats och åka till bergslagsodlingarna och köpa massvis med blommor. :)



Ha en toppen dag allesammans!

I morgon ska vi till brorsan på middag och på lördag ska jag och mitt hjärta åka och bubbla och äta god mat , romantisk afton kallar vi det, söndag våran BRÖLLOPSDAG <3

Kommentarer
Postat av: M-A

De två första veckorna är värst :)sen är det plättlätt att sluta röka, du är duktig du!

Ha det så trevligt på bröllopsdagen nu.

X

2011-03-12 @ 15:23:45
URL: http://queenma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0