komplicerat

Halåå!
Mycket tankar. Vi brukar åka till stockholm jag och min Man varje år mån- onsdag och bo på skeppsholmen och gå på allsång på skansen. Måndagen går vi alltid på grönan, tisdagen skansen och onsdagen innan vi åker hem shopping! VI har alltså haft hur bra väder som hellst, typ 30 grader varje år.. Sådan tur. och förra året vann vi även vip biljetter till allsång på skansen..

Vi skulle ju även vilja åka i år, men de beror alldels på vart jag hamnar? Inom vården i sommar, ja då kan jag åka för det slutar v:32 och sista allsång är den 16 augsuti v:33, hamnar jag på adecco vet ja ju inte ännu.
Så svårt de här, för man måste boka snart om man ska få plats på båten på skeppsholmen.. Alltid när vi är där så får vi verkligen nykär känslor, det är så underbart..
Får se måste ju få besked snart om vilket jobb jag får eller vilket jag bestämmer mig för, det är ju det också.
Adecco ligger till fördel för våra planer iallafall. Ja det är svårt och få till det.
Eftersom vi har hand om midsommarfesten varje år ute vid näset, så vill jag ju inte släppa allt ansvar till micke om jag måste jobba.  Jaja vi får se hur det blir. Jobba ska jag iallafall göra, vi bestämde oss förra sommaren att jag skulle vara hemma. Så nu vill jag göra lite nytta!


Har gjort klart femte delkursen på socialpsykiatri i dag, bara en kvar nu, sen börjar jag på sista kursen jag valt, socialt behandlingsarbete! SKÖNT::



nej nu ska jag försöka städa lite, och gosa lite med musse & börje


Skepp o hoj

Lägger in några bilder från våra resor varje år










Vi kan ju inte missa vårat tredje år i stockholm inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0