kan inte bli bätre


älskar solen, i går tog jag och musse oss en riktig långpromenad, och solen värmde verkligen!
Tycker ni det är nice med sol?

Jag blir alldeles spralligt och lite nykär blir man nog allt också, framför allt glad :) Hoppas de håller i sig och att de icke kommer nå mer snö nu, för de är de sista jag vill ha.

Micke har förresten skickat in ansökan till Tjej resan med gry åt mig hahha, eller ja han har nominerat mig, så håll tummarna att jag får åka på lite semester :)

Social psykiatri är nu klar, och nu har jag börjat på min SISTA extra kurs jag valt, socialt behandlingsarbete, en del kurs gjort, bara 5 kvar då! guh vad jag kommer sakna pluggt tror jag.. Men jag kommer nog skrika av glädje när jag ska hämta ut mina betyg och mitt diplom !!!

nu är det mindre än 2 månader kvar tills vi åker te cypern, herreguh vad skönt.. De känns som vi verkligen är värda detta. Kommer njuta en hel vecka med bad o sol och min älskling!



Nej dags för tvätten att få sig en omgång! Ha en toppen dag allesammans!
Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0