jobbigt

sjunde dagen med mens och värkar så jag håller på å smäller av, i morse vaknade jag kiss nödig som vanligt, o gick på toa, bara de att de bara rann blod:S och tog inte stop heller, tampongen for ut bara.. Orkar inte de här , usch!! Så jävla jobbigt.  Vill att min läkartid ska vara i DAG!!!!! men får vänta 10 dagar...
Man känner sig så jäkla äcklig, men man kan ju inget göra, måste upp å köpa cyko-f i morgon när apoteket öppnar.. Få se, ibland hjälper dom och ibland inte, beror på hur mkt min mens tänkt blöda..
Man får ju en press på sig som min situation är, när mensen är så pass länge liksom, när har jag ägglossning? försvinner den eftersom ja brukar ha mens 22-23 dagar varje månad:S Tar mtk energi.. Så sorry mina vänner om ja inte är så rolig längre, man får liksom ingen återhämtning eller energi.. usch. OND cirkel man är i.. Så jag hoppas innerligt att dom kan göra något som kan underlätta min vardag med mensen..


Skönt o få skriva av sig lite:)

NU ska vi strax åka till dollar, och rusta, jag är sugen på små shopping hahah! Sådant där lite smått o gott, you know!!! sådant som karlar aboslut inte ser någon mening i!!!



Hoppas ni får en bra söndag! Sså höres vi!!!


Kommentarer
Postat av: M-A

Hej gumman!

VAd tråkigt att höra att du känner dig lite nere. Förhoppningsvis kan doktorn ge dig lite svar på varför mensen är som den är och när du har ägglossning.



Krams

2011-03-20 @ 14:06:58
URL: http://queenma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0