jaaa

skickade in 3 arbeten i dag, och alla var godkända, hur skönt som hellst!
Förstår inte själv att jag håller på med min sista kurs? Helt sjukt ! Men jag är så stolt över hur bra jag presterat denna utbildning på distans! helt och hållet min grej med distans.

om en vecka börjar min praktik för psykiatri kursen som jag läste för några månader sedan, dom hade svårt och hitta platser, Så om 5 veckor kan jag hämta ut mitt diplom och bara må hur bra som hellst:)


Jag och åsa tänkte på lite tjej träff den 26, för classe och grabbarna ska ha grabbfest hemma vid dom, så då kan ju int åsa va hemma! Så vi tänkte discobowling i borlänge, sen hem till oss och basta och käka tacos och ha det bra:) LÄngtar redan! kul och göra något,.
Jag har kommit på att nu när jag inte röker, så använder jag inte pengar till något? jag gör inget hahha? förutom mina räkningar och gymmet då.

maten,bensinen, gemensamma räkningar, de överförs automatiskt en summa från bådas konton till att betala detta!

Så detta blir ju jätte bra när jag får jobb.. Då blir det ännu mer penningar på vårat Huskonto!


Nu ska jag dona lite.
I morgon inventera på Åhlens från 05:45 til 17:00 typ! Men det ger pengar, de behövs alltid! man kan inte vara kräsen i dag om man ej vill leva på bidrag, thats it!


Kommentarer
Postat av: hanna

har du fått jobb på åhléns nu? :) eller extra knäcker du som inventerare? :P

2011-03-07 @ 14:38:36
Postat av: Svar

Nej bara extra jobb i morgon för inventering :) dom behövde folk!

2011-03-07 @ 15:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0