irriterad

har vart irriterad sedan i går, förstår inte hur karlar tänker ibland iaf min. han vart irriterad för att han ville vila i lugn och ro ( låg i soffan i vardagsrummet) och det ringde på min telefon plus att jag diskade, då störde jag ju han, åh jag bara skrek åt han att då får han väl förfan lägga sig i sovrummet om han ska vara ifred, punkt slut ! hahha kan bli så irriterad på logiska grejjor, vill man vara ifred när man ska sova ja då finns det ju faktiskt ett sovrum=)

Men mot kvällen igår åkte vi mot Åsa och Classe och kollade film och hämta hem kina mat. gott och hur trevligt som hellst:)

I morse packade vi med skidorna och lite fika och drog till Ljungåsen och åkte 5 km längdskidor, det var så underbart värre, men tyvärr var spåren lite skräpiga med pinnar och mossa och grejjor, så de gick lite trögt på vissa ställen, man fick ju typ gå med skidorna!


Nu stack M och spela badminton med grabbarna, själv ska jag ta mig en varm dusch och fundera ut kvälls mat, ost och skinksås kanske..


Hoppas ni gjort något roligt i helgen iaf!!!


kramar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0