frustrerad

När micke kom hem från jobbä, så hade dom stoppatg i fyra extra rosor i buketten jag beställde åt honom, wye? jo för att micke kunde ej ta in dom på jobbä, så han fick hämta dom efter jobbet, men lika glad var han för det:) Min älskade.

I morgon är det äntligen mitt läkarbesök som vi väntat på.-. lite nervösa är vi nog, men det ska nog gå bra.. allt detta känns så frustrerande när vi inget vet liksom varför det är så krångligt med cirkeln , en gåta liksom som vi vill bli av med. Ger dom mig mediciner tänker jag fan inte ge mig, något är FEL, och att bara ge mediciner verkar dom gjort för mkt eftersom ja inte blir bra av "deras mediciner" som ska vara bra.. Usch, Detta tar på mig så jäkla mkt, 'är irriterad mkt , och så vill vi ju bli gravida. hör från nästan alla håll o kanter att folk är gravida, vissa har inte planerat alls, vissa blir på fyllan och bill göra abort, men dom som planerar då? och inte kan , medans dom som har fylle sex blir gravida, världen är orättvis, Men sådant får vi leva med jämt. Bara och kämpa på..


Är så trött på vissa , säger en sak men gör en annan, vad är problemet liksom? Nää jag klarar mig galant utan dom!!! Har bättre :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0