duktig

första dagen gjord på praktiken igår, min handledare satt upp en lista med 5 olika medicin sorter och en stor yppslagslexikon för mediciner, så skulle jag säga diagnosen på personen med alla mediciner. huuh säger jag, trodde jag skulle smälla av hahha, men jag klarade det, och kom fram till den rätta diagnosen:)
Lär man sig så mycket på en dag så måste jag vara hur bra som hellst efter fyra veckor, personalen är jätte snälla, och man lär sig verkligen så otroligt mycket. Tacksam för min plats ( inger , min lärare) :)


sitter med kaffe muggen nu , micke är ute med musse, sen drar väl han till jobbä, jag åker buss och den kommer vid åtta tiden.  i dag är det möte sen slutar jag 11, då hämtar mammsen mig för jag tänkte plugga, tror hon bara vill ha mig där hahha! för jag kommer vara tråkig att plugga, men hon får väl som hon vill!
Fick sluta 11 p.ga att jag ska hinna klart med arbeterna som är kvar, så går jag heltid 3 veckor och 2 dagar kort en vecka!

Hoppas ni får en trevlig dag!!!

p.s ska gå hem varje dag i fyra veckor från praktiken, i går tog det 60 min precis, jätte skönt verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0