dröm i uppfyllelse

hej å hå.
Dagarna bara rusar förbi, usch va fort de går.
fick ifrån min lärare igår, bra jobbat med hela utbildningen, bara praktiken kvar nu som du håller på med, sen så är du färdig. Hur skönt kändes inte de då:)

jag o min man har köpt måttband , nu ska vi mäta oss överallt, och mäta 1 gång per månad, några cm ska vi väl få ner tkr jag.. Sen har vi bestämt inge onyttigt nu fram tills vi åker till dypern i maj.. o trääääna mkt.


Hoppas ni har en bra start på veckan.

i sommar kanske våran dröm blir sann, vad roligt det skulle vara, så håll tummarna nu,, väntar på besked från en farbror:)



Nä duscha, o sticka till praktiken! Ha en toppen dag allesammans!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0