babbel

I dag gick praktiken jätte bra, börjar komma i i några saker iaf, Är ju så flexibelt arbete, så man har mkt olika saker att lära som man inte "visste" pågick!
Men nu ska det bli skönt o vila hjärnan i helgen, fick skjuss hem av en personal där, alla är så snälla och roliga, en bra arbetsgrupp !
När jag kom hem hademin underbara man gjort hemmagjord pizza, det smakade mums!! Sen har vi bara degat i soffan haha! Är så trött skulle nog kunna somna vilken sekund som hellst.


Nu är det mindre än 2 månader kvar tills vi sticker till cypern, vi behöver verkligen komma iväg och bara slappa och pussas och ha det bra :) vi kommer njuta varena sekund!


I dag slog mig tanken, jag har verkligen valt rätt utbildning, jag trivs så bra med de i praktiken, ojoj! Skulle vilja bli kvar på min praktik, men de går inte när man ej har körkort. Men men thats life! Finns fler ställen!


Hoppas ni ska göra något roligt i helgen?
Åh snön som kom i dag då, trodde våren var här, men icke. usch man blir så less när det ska velas hela tiden, sol, snö, sol. snö,...

12 dagar kvar bara tills jag ska till läkaren, jippie!!! skönt som den..


Ni missade väl inte premiären på SÅ SKA DET LÅTA I DAG? Det var jätte bra i dag!!! riktigt skoj!


Nej nu ska jag sluta babbla , har inte så mkt vettigt o komma med, återkommer!


ciaaaao

haha jag tycker vi ser så små ut på denna bild, fast det är ju ioförsig 2 år sedan !

:)

Kommentarer
Postat av: Karin

Skönt att du känner att du har valt rätt i livet! Underbart. Ja, ni såg lite små ut. =)

2011-03-19 @ 23:32:00
URL: http://dixiedynamite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0