skit dag

som sagt hinner inte skriva så mkt, sjätte dagen på raken ja jobbar, kommer jobba åtta dagar i raken nu, för att jajg tog åt mig extra, bra med pengar.
Men vilket skit dygn alltså, börje (katten) kommer in o skriker igår kväll o haltar och kan inte använda fram benet, ringer till borlänge djursjukhus, jävla otrevlig gubbä, slänger på lura. Jag sticker till jobbet i morse vid halv sju, micke fick akut tid halv 12 vid torkel, kommer in kvart över ett :S han har en blödning ovanför tassen, så han ska få medicin 2 ggr per dag i 10 dagar nu, hoppas min bäbis blir bättre, ligger bara o sover nu...
Allmänt irriteradi dag, usch... Har ingen alls lust med o fylla år heller, fyller ju i morgon, men jag jobbar typ hela dagen, och de blir inge kalas, har ingen lust längre, vart så jävligt förra året.........   Aja, en skit dag, hoppas på bättre dag i morgon....

P.S börje hade kissat på sig i buren, (tyg) så de kommit på sätet, så nu har jag stått o skurat... Varför ska  saker vara så drygt o göra??? för andra när de är en ganska viktig sak!!!


Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0