saknar aboslut inte ledigheten

åh vad kul det är att jobba, saknar inte ledigheten alls:) nu börjar ja 07:00, ska gå igenom mitt delegerings test med SSK, sen får jag delegeringen, sköönt. 
I dag kl 15:00 får min älskade man semster 4 V, som han  längtat!!! själv ska jag jobba på så mycket som möjligt och hoppas på extra turer också, vi får våran årliga resa 11, 12,13 juli till stockholm och allsång på skansen, så då får vi mkt tid tillsammans <3

Kan knappt förstå att jag fick den nyheten är så glad, så glad, säger inget mer om det ännu, återkommer med de glädjande orden få se om de går igenom!!!:)

I kväll ska jag hem till Alexandra, blir lite tjål och något glas vin, mycket trevligt!!!

Hoppas ni får en trevlig helg, va ni än ska göra:) ser dock ut som de kommer regna hela helga!!!


Nej nu ska jag borta gaddarna och cykla iväg om en stund!

Skepp o hoj :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0