rensat

fullt upp, jobbet går hur bra som hellst, och personalen är verkligen toppen! Kommer trivas som fisken i vattnet!! :) På fredag får jag delegringen också av SSK, skönt..
Nu är jag ledig 2 dagar, kanske bara 1, vi får se, jag satt mig tillgänglig på bemanningen på onsdag, räcker med en ledig dag, tycker jag iaf:) Nu vill jag jobba och ej va ledig!!!

Te helga ska jag och Alexandra iaf snacka lite strunt o ta oss något glas vin, kanske piren? men blir lugnt, hon jobbar fm dagen efter, men man kan ha välldans trevligt endå!!!

Och motionen då? jag cyklar varje dag te jobbä o hem, så de blir ca: 6 km om dagen, en bra start iaf, eller'??=)

Och jag är väldigt tacksam över mina vänner, på senaste tiden har man verkligen märkt vilka som är riktigt vänner och nya bekantskaper också , som växt fram roligt, var nog dags endå och rensa lite, o ta in lite nytt!


Nu ska jag skriva handlingslista, Ha en toppen dag allesammans!!!

Kram till er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0