Ledig dag

kändes att de behövdes en ledig dag i dag, få vila hjärnan lite för allt nytt man lär sig varje dag:)

Kollade på resor igår vi åkte ju hösten 2012 med min familj, de lutar åt kreta, men vi får se vart vi hamnar, sten brukar vara bra på de där:)

Ska ni göra något skoj i veckan?

ja jobbar tor, fre!!! kan knappt fatta att det är midsommar nästa helg? vart tar veckorna vägen!!

Med tiden förändras man som person, och de runt omkring förändras också.


ska höppa in i duscha nu, o städa lite, sen ska vi till smedjebacken o hälsa på mickes farmor, som kommit in på ett boende, skönt, nu vet vi att hon är trygg!!!


Älskar min Mikael mest i hela världen.

Fick sådana fina ord av honom igår:

Johanna, du är min bäste vän, min själsfrände, min kärlek! Han är väl för underbar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0