labb

Labb, besöket gick bra i morse, hade ju min babe med mig, usch hatar blodprov, spec när dom ska ta åtta stycken, usch o fy, men nu är de över.

Bemanningen ringde nyss o ville boka tid för datasystemet, så tisdag, onsdag jobbar jag, torsdag läkarbesök, fredag blir de datalektion för datasystemet och söndag jobbar jag, fullt upp nästa vecka! men de gillas starkt, Nu är jajg lagomt trött på att se disk, tvätt, lortiga golv här hemma o lär städa haha!

tänkte strax baka lite blåbärs muffins och sen göra lassange till älsklingen kommer hem, han ska dock jobba över lite, p.ga i morse!!!

Hoppas ni har en toppen dag, mina läsare!!!

P.S
Längtar tills jag och micke åker på våran årliga romantiska resa till stockholm, de är vi värda varje år!!! o alltid får vi fint väder åh, peppar peppar!!!

Nä ta o göra lite nytta kanske! musse ska väl ut åh!

Ha en bra dag allesammans!


hejsvejs

Kommentarer
Postat av: M-A

Bra gjort! Det är aldrig kul att lämna blodprov men tur att Micke var med dig :)



Jag hoppas ni har det bra, jag tycker det är så gulligt att ni åker på kärlekssemester varje år. Det är bra det!



krams

2011-06-01 @ 15:35:07
URL: http://queenma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0