jobb

har jobbat väldigt mkt nu denna månad, men de blir jag glad över i juli lönen:) Allt går bra, så oerhört trivsamt.

Fick kallelse för läkarbesök och provtagning den 3 augusti , få se om de kan bli någon medicin nu, eller om utredningen blir sådär lång som han trodde, pust.

Har kommit på att jag bara får ihop mina ynka 6 km på cykeln till jobbet 3 km till jobbet 3 km hem från jobbä, ja måste komma igång o röra på mig mera.Herregud.
Men de är väl något iaf, men man är ju så trött när man slutar? man orkar ju liksom inte, ska pyssla i trädgården, laga mat, och dona !!! Men de ska bli ändring, lär börja styrke träna igen åh, saknar de faktiskt.

Våran Midsommar fest vart succe i år, fyfan va skoj vi hade, tror runt 40 st kom , så lekarna vart lyckade, speciellt skottkärre racet haha!!!


Nä nu ska vi åka o fira min ledighet te onsdag em, det resulterar i bio, baksmällan 2 :)

Ha en toppen dag, kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0