har haft tråkigt

Vad heter ni?
Johanna & Mikael

Hur träffades ni?
vi träffades på gymmet ( må bättre)

Hur länge har ni varit tillsammans?
är på tredje året

Bor ni ihop?
Ja, det gör vi

Har ni barn?
inte än, men vi planerar barn

Har båda körkort?
mikael har, och jag har bokat intensiv kurs v: 36,37

Kommer du ihåg er första kyss?
Den var hemma vid Mikael, vi låg och vilade och sedan vände han sig mot mig och gav mig en Kyss.

Vem sa "jag älskar dig" först?
Mikael.

Vem är äldst?
MIkael är 10 år äldre än mig.

Vilka stjärntecken är ni?
jag är kräfta och han vädur

Vem är längst?
Han

Vem sjunger bäst?
micke

Håller ni varandra i handen på stan?
ja, oftast!

Vad har ni gemensamt?
samma humör, samma intressen, vi är ganska lika.


Kände ni varandra innan ni blev tsm?
nej, vi visste inte ens att vi fanns, ha ha!


Blev du kär vid första ögonkastet?
Jo, det kan man säga, eller båda vart, allt gick ganska snabbt , och man bara ler , när man tänker tilbaka på första veckorna tillsammans.


Har ni nån speciell låt?
våran bröllopslåt.


Har ni stora framtidsplaner?
vi väntar på att de ska visa plus på graviditets- stickan, samt fortsätta spara till ett hus.,


Har ni gråtit i varandras famnar?
Ja


Har ni varit utomlands tillsammans?
Ja, på våran smekmånad


Vilket är ert bästa minne?
När vi gifte oss, bästa dagen i våra liv.


Vem lagar bäst mat?
båda, men mest jag eftersom jag vart hemma och studerat.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
motionerar , kollar tv.


Ger ni alltid varandra pussar när ni ses?
inte nu förtiden, haha, men ganska ofta iaf.


Bodde ni långt ifrån varandra då ni träffades?
jag bodde på högberget och micke i marnäs.

Blir du lätt svartsjuk?
Beror väldigt mycket på va de handlar om, men nu är det mkt bättre än i början, vi har ju varandra, de är huvudsaken, samt att vi litar på varandra!

Brukar ni bråka?
Nä, vi har aldrig haft ett stort bråk, de enda har väl vart något små tjaffs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0