F*n

I dag var det läkaren som gällde, provsvaren visade motsatsen denna gång, alltså svajjar det mellan för högt eller för låg producering vid sköldkörteln:S Så jag ska ta prover igen i augusti, dom kan ju inte ge mig medicin heller, p,ga att det inte bara är för lågt, utan svajjar mellan för högt också, och de är ju inte normalt de heller, så har min sköldkörtel vart infekterad!! bläää. Min läkare trodde att jag haft detta i fler års tid, och alla har missat de? ja för dom tar oftast inte provet när man är så ung, men jag fick detta ung? så kan inte andra, tycker de ska vara en rutin, ja mena depression kan man ju också få isamband med detta fel, så jag tycker de ska bli rutin på alla patienter o ta de provet också!!!

Läkaren tyckte att vi skulle låta bli att skaffa barn tills allt är utrett, men jag sa rätt ut, blir vi gravida så är det så, vi har försökt så länge och vill så gärna , thats it.. De ska inte vara nå problem att vara gravid om min sköldkörtel är som den är, tror jag? har läst att de inte ska vara något problem..  Äsch ja vet varken ut eller in just nu.. känns bara så drygt, att alltid är det något, tog ju som sagt 5 år att bli tagen på allvar så här långt iaf, 5 hela år, och nu efter 5 år, ingen medicin än? han sa att de kan ta 2 hela år innan, bara för att de kan ju ej ge mig någon nu eftersom de är olika mediciner om de är för högt eller för lågt, och eftersom jag svajjar mellan dessa så går de ju inte:S bläääääää!!!!! skit också!!!


Aja, mammsen tog med mig på stan för mkt skratt, och så fick jag massa nya kläder och skor av henne, och mat på china, bästa mammsen <3, de gjorde min dag!!


I morgon ska jag på datakursen på bemanningen, sen ska jag jobba söndag :) längtar!!


Ha en toppen dag allesammans!!

Kommentarer
Postat av: mamma lena

hej gumman.du är värdens bästa du---älskar dig varje dag o två gånger på en söndag

2011-06-10 @ 18:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0